Σάστρε για την αποχώρηση του από τον ΠΑΟΚ: «Φεύγω γεμάτος»

PAOKDAY
Ανάγνωση 1'

Δημοσιογραφική περίληψη:

Ο Ζόαν Σάστρε αποχαιρέτησε τον ΠΑΟΚ και τους φιλάθλους του μέσω ανάρτησής του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βάζοντας τέλος στην παρουσία του στον σύλλογο έπειτα από 4,5 χρόνια. Ο Ισπανός αμυντικός ευχαρίστησε την ομάδα και τον κόσμο για τη στήριξη και τις στιγμές που έζησε, κλείνοντας με συγκίνηση ένα σημαντικό κεφάλαιο της καριέρας του.

 

Αναλυτικά όσα αναφέρει:

Το μόνο που μπορώ να πω είναι: ευχαριστώ.

Ύστερα από τέσσεραμισι χρόνια, έφτασε η στιγμή να κλείσει ένα πολύ ξεχωριστό κεφάλαιο της ζωής μου.

Θέλω να ευχαριστήσω τον ΠΑΟΚ που μου έδωσε την ευκαιρία να εξελιχθώ, τόσο μέσα όσο και έξω από το γήπεδο. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές μου και όλους τους ανθρώπους του συλλόγου.

Πάνω απ’ όλα όμως, ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φιλάθλους για την αμέριστη στήριξη και την αγάπη που μου δείξατε σε όλη αυτή τη διαδρομή.

Πάντα προσπαθούσα, τόσο μέσα όσο και έξω από το γήπεδο, να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό και να ανταποδίδω την αγάπη που μου χαρίσατε. Ελπίζω έτσι να με θυμάστε.

Φεύγω με την καρδιά μου γεμάτη αναμνήσεις και περήφανος που φόρεσα αυτή τη φανέλα. Ο ΠΑΟΚ θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου.

 

Elabet
ΕΤΙΚΕΤΕΣ:
Κοινοποίησε αυτό το άρθρο