Επιστροφες, ρεπό και φεύγει για Ολλανδία

PAOKDAY
Ανάγνωση 1'

Το πρώτο κομμάτι της καλοκαιρινής προετοιμασίας για τη σεζόν 2026-27 ολοκληρώθηκε. Παίκτες και τεχνικό επιτελείο δούλεψαν στο Αθλητικό Κέντρο του ΠΑΟΚ, πήραν μία μέρα ρεπό και την Δευτέρα ταξιδεύουν για το Ζαλτμπόμελ.

Η τελευταία προπόνηση στη Νέα Μεσημβρία ξεκίνησε με προθέρμανση και passing game, ενώ στη συνέχεια ακολούθησε οικογενειακό διπλό.

Οι  Θυμιάνης και  Καμαρά έβγαλαν μέρος του κανονικού προγράμματος, ο Μιχαηλίδης ακολούθησε ξανά δικό του πρόγραμμα, ενώ οι  Ντεσπόντοφ , Μεϊτέ και Σορετίρε συνέχισαν με θεραπεία.

Το σύνολο του  Αλέσιο Λίσι θα προπονηθεί ξανά το απόγευμα της Δευτέρας επί Ολλανδικού εδάφους.

paokfc.gr

Elabet
ΕΤΙΚΕΤΕΣ:
Κοινοποίησε αυτό το άρθρο