Ο ΠΑΟΚ βρίσκεται σε μια πολύ δύσκολη θέση, καθώς τα αποτελέσματα δεν έρχονται και το -10 από την κορυφή από τον Ιανουάριο είναι κάτι το οποίο προβληματίζει αρκετά τους πάντες στην Θεσσαλονίκη.
Το πρώτο βήμα για τους ανθρώπους που βρίσκονται στην διοίκηση της “ασπρόμαυρης” ΠΑΕ είναι να μιλήσουν με ξεκάθαρα στους φίλους της ομάδας για τους στόχους και τις κινήσεις που έγιναν και αναμένεται να γίνουν.
Ο μεταγραφικός σχεδιασμός του καλοκαιριού ήταν προβληματικός και οι επιλογές που προέκυψαν εκτός της επιλογής του Αντρίγια Ζίβκοβιτς δεν μπόρεσαν να βοηθήσουν όσο θα ήθελαν όλοι την ομάδα σε αυτή την προσπάθεια.


