O τεχνικός του ΠΑΟΚ, Ραζβάν Λουτσέσκου μετά το τέλος του αγώνα με τον Αστέρα Τρίπολης στις δηλώσεις του στην κάμερα της NOVA τονίζοντας πως το “σημερινό παιχνίδι αντικατοπτρίζει τη σεζόν μας”
Αναλυτικά τα όσα είπε:
Για το παιχνίδι: «Δεν έχω κάποια εξήγηση, κάναμε μεγάλο λάθος στο πρώτο γκολ, ελέγχαμε το παιχνίδι για 90 λεπτά. Ήμασταν ακόμη 1-2 μπροστά, υπό τον φόβο του να χαθεί η νίκη, κάναμε άλλο ένα λάθος και το πληρώσαμε. Το σημερινό παιχνίδι αντικατοπτρίζει τη σεζόν μας»
Για το δίδαγμα που αφήνει: «Κάθε παιχνίδι είναι ένα μάθημα, θα φανεί χρήσιμο για το μέλλον. Είναι πραγματικά κρίμα το να έχουμε χάσει τέτοιους βαθμούς, είχαμε την κατοχή μας και δεν μπορέσαμε με το 1-2 να διαχειριστούμε το παιχνίδι για να πάρουμε τους τρεις βαθμούς».


