Ανεβάζουν ρυθμούς πριν την αναχώρηση για Ολλανδία

PAOKDAY
Ανάγνωση 2'

Η πρώτη εβδομάδα της καλοκαιρινής προετοιμασίας του ΠΑΟΚ πλησιάζει στο τέλος της, με το τεχνικό επιτελείο να συνεχίζει τη δουλειά σε υψηλούς ρυθμούς στη Νέα Μεσημβρία, λίγες ημέρες πριν η αποστολή αναχωρήσει για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας στο Ζαλτμπόμελ της Ολλανδίας.

Η πρωινή προπόνηση πραγματοποιήθηκε λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που επικρατούν στη Θεσσαλονίκη και περιλάμβανε πρόγραμμα με έμφαση τόσο στη φυσική κατάσταση όσο και στην τακτική. Οι ποδοσφαιριστές ξεκίνησαν με προθέρμανση, ασκήσεις rondo και παιχνίδια κατοχής, ενώ στη συνέχεια χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ, δουλεύοντας εναλλάξ πάνω στην τακτική και στα τελειώματα των φάσεων.

Στο ιατρικό δελτίο, τα νέα είναι ενθαρρυντικά για τους Θυμιάνη και Καμαρά, οι οποίοι συμμετείχαν σε μέρος του κανονικού προγράμματος, δείχνοντας πως βρίσκονται σε τροχιά επιστροφής σε πλήρεις ρυθμούς. Αντίθετα, ο Μιχαηλίδης συνέχισε το ατομικό του πρόγραμμα, ενώ οι Ντεσπόντοφ, Μεϊτέ και Σορετίρε ακολούθησαν θεραπευτική αγωγή, με το ιατρικό επιτελείο να παρακολουθεί καθημερινά την πορεία της αποθεραπείας τους.

Το πρωί του Σαββάτου ο ΠΑΟΚ θα ολοκληρώσει την πρώτη εβδομάδα της προετοιμασίας με ακόμη μία προπόνηση, ενώ την Κυριακή το πρόγραμμα περιλαμβάνει ρεπό για τους ποδοσφαιριστές. Αμέσως μετά, τη Δευτέρα, η αποστολή θα αναχωρήσει για την Ολλανδία, όπου θα πραγματοποιηθεί το βασικό στάδιο της καλοκαιρινής προετοιμασίας, με τον Ράζβαν Λουτσέσκου να ανεβάζει σταδιακά την ένταση ενόψει των πρώτων φιλικών και των ευρωπαϊκών υποχρεώσεων της νέας σεζόν.

Elabet
ΕΤΙΚΕΤΕΣ:
Κοινοποίησε αυτό το άρθρο