Ένταση σε υψηλά επίπεδα, γρήγορος ρυθμός, πολλές ασκήσεις, με και χωρίς μπάλα. Μπορεί το πρόγραμμα της Τετάρτης (24.06) να περιελάμβανε μόνο πρωινή προπόνηση, αλλά ήταν μία και… καλή.
Η μέρα λοιπόν, ξεκίνησε με προθέρμανση, ακολούθησε rondo, παιχνίδι κατοχής υψηλής έντασης, ενώ στο τελευταίο στάδιο διεξήχθη τελικό παιχνίδι σε αυξημένο τέμπο.
Οι Θυμιάνης , Καμαρά και Μιχαηλίδης συνέχισαν με ατομικό πρόγραμμα, οι Ντεσπόντοφ και Μεϊτέ υποβλήθηκαν σε θεραπεία, ενώ σε θεραπείες υποβάλλεται κι ο Σόλα Σορετίρε, προκειμένου να επανέλθει από τον τραυματισμό, που τον ταλαιπωρεί από την περασμένη σεζόν.
Για την Πέμπτη (25.06) έχει προγραμματιστεί εκ νέου διπλή προπόνηση στις 09:30 και στις 18:30.


