Ιδιαίτερα θερμή ήταν η υποδοχή που επιφύλαξαν οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ στον Λέο Μάτος, ο οποίος επέστρεψε στον σύλλογο αναλαμβάνοντας καθήκοντα αθλητικού διευθυντή.
Ο Βραζιλιάνος, εμφανώς συγκινημένος από την επιστροφή του, μίλησε στους ποδοσφαιριστές και στάθηκε στους δεσμούς που διατηρεί με τον σύλλογο, αλλά και στους υψηλούς στόχους της νέας περιόδου.
«Ξέρω κάποιους από εσάς, αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου, έχω πολλές καλές αναμνήσεις. Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε και πολλά τρόπαια να κερδίσουμε».
Το μήνυμα του Μάτος έγινε δεκτό με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς ο πρώην αρχηγός του Δικεφάλου επιστρέφει σε έναν νέο και ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο.


