Το πρώτο μήνυμα του Αλέσιο Λίσι στους παίκτες του ΠΑΟΚ

Ανάγνωση 1'

Η νέα εποχή στον πάγκο του ΠΑΟΚ ξεκίνησε και επίσημα με τον Αλέσιο Λίσι να πραγματοποιεί την πρώτη του παρουσία μπροστά στους ποδοσφαιριστές της ομάδας.

Ο Ιταλός τεχνικός επέλεξε να κρατήσει χαμηλούς τόνους, δίνοντας έμφαση στη δουλειά που ακολουθεί και στην ανάγκη να μπει άμεσα η ομάδα σε αγωνιστικούς ρυθμούς.

«Θα έχουμε χρόνο να μιλήσουμε και να γνωριστούμε. Θέλουμε να αρχίσουμε με τον καλύτερο τρόπο και να κάνουμε μια καλή προπόνηση».

Με αυτά τα λόγια ο νέος προπονητής του Δικεφάλου έδωσε το σύνθημα για την έναρξη της προετοιμασίας.

Elabet
ΕΤΙΚΕΤΕΣ:
Κοινοποίησε αυτό το άρθρο