Με απόφαση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ μπροστά από τα επίσημα του γηπέδου της Τούμπας για το παιχνίδι κόντρα στον Άρη έχει τοποθετηθεί δίχτυ προστασίας προκειμένου να μην επαναληφθούν σκηνές του 2018.
Στον “Δικέφαλο του Βορρά” δεν έχουν ξεχάσει τα όσα έγιναν με τον πρώην προπονητή του Ολυμπιακού Όσκαρ Γκαρσία και γι αυτό φροντίζουν να πάρουν τα απαραίτητα μέτρα προκειμένου να μην γίνουν θεατές στο ίδιο έργο.
Δείτε την σχετική φωτογραφία:



