Ολοκληρώθηκε η ΓΣ του ΑΣ ΠΑΟΚ

PAOKDAY
Ανάγνωση 1'

Πριν από λίγα λεπτά ολοκληρώθηκε η γενική συνέλευση του ΑΣ ΠΑΟΚ που έγινε ο οικονομικός απολογισμός από τον πρόεδρο Θανάση Κατσαρή, αλλά και ο γενικότερος απολογισμός όλων των τμημάτων.

Φυσικά η όλη διαδικασία εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19 κράτησε πολύ  λιγότερο, καθώς η υπεύθυνη του γραφείου τύπου του ΑΣ ΠΑΟΚ, Κωσταντίνα Μπεκιάρη έκανε ένα μίνι απολογισμό  για την πορεία των τμημάτων την φετινή σεζόν, αλλά και το μέλλον.

Elabet
ΕΤΙΚΕΤΕΣ:
Κοινοποίησε αυτό το άρθρο