O Σαμάτα στο παιχνίδι της Τούμπας κόντρα στην Μπεϊτάρ έκανε το ντεμπούτο του με την φανέλα του ΠΑΟΚ και μετά το τέλος του αγώνα φρόντισε να στείλει το δικό του μήνυμα στους φιλάθλους.
Ο επιθετικός από την Τανζανία μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram αναφέρθηκε στην ατμόσφαιρα που δημιούργησαν οι φίλοι του “Δικεφάλου του Βορρά”.
«Καταπληκτική ατμόσφαιρα στο ντεμπούτο μου.. χάρηκα που σας είδα όλους εκεί έξω.. λίγο απογοητευμένοι χωρίς νίκη αλλά θα συνεχίσουμε τη σκληρή δουλειά», έγραψε στο instagram.
Δείτε την ανάρτηση του:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.


