Μεϊτέ για τον Λουτσέσκου: “Σήμαινες πάρα πολλά για μένα, σε ευχαριστώ για όλα”

PAOKDAY
Ανάγνωση 1'

Σε ιδιαίτερα συγκινητικό ύφος αποχαιρέτησε τον προπονητή του ο Σουαλιό Μεϊτέ, εκφράζοντας δημόσια την ευγνωμοσύνη του για τη συμβολή του στην προσωπική και επαγγελματική του εξέλιξη.

Ο Γάλλος χαφ ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Ευχαριστώ για όλα, κόουτς.

Στην καριέρα μας συναντάμε ανθρώπους που αφήνουν μεγαλύτερο αποτύπωμα πάνω μας από άλλους και εσύ σίγουρα θα είσαι ένας από εκείνους που δεν θα ξεχάσω ποτέ.

Σήμαινες πάρα πολλά για μένα και για την προσωπική μου εξέλιξη, γι’ αυτό σε ευχαριστώ για όλα».

Το μήνυμα του Μεϊτέ αποτυπώνει τον ισχυρό δεσμό που αναπτύχθηκε με τον προπονητή του και τη σημασία της συνεργασίας τους, τόσο σε αγωνιστικό όσο και σε ανθρώπινο επίπεδο.

Elabet
ΕΤΙΚΕΤΕΣ:
Κοινοποίησε αυτό το άρθρο