Ο τεχνικός του ΠΑΟΚ, Άρης Λυκογιάννης μετά το τέλος του αγώνα κόντρα στον Ηρακλή στις δηλώσεις του στην κάμερα της ΕΡΤ τόνισε πως η ομάδα του έδειξε θέληση να να πάρει το ροζ φύλλο αγώνα.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Είναι μια σπουδαία νίκη, η τρίτη συνεχόμενη εκτός έδρας, και σε δύσκολη έδρα με εχθρικό περιβάλλον. Η διακοπή στο ημίχρονο βοήθησε τον Ηρακλή, ενώ πριν εμείς είχαμε το momentum. Είχαμε όμως καθαρό μυαλό, θέληση και κερδίσαμε δίκαια».


