Κεντζιόρα: «Συμφωνήσαμε με τον ΠΑΟΚ να αποχωρήσω ως ελεύθερος»

PAOKDAY
Ανάγνωση 1'

Τον λόγο που επέλεξε να αποχωρήσει από τον ΠΑΟΚ και να συνεχίσει την καριέρα του στη Ντιναμό Κιέβου εξήγησε ο Τόμας Κεντζιόρα, αποκαλύπτοντας πως το ξεκάθαρο ενδιαφέρον που του έδειξε η ουκρανική ομάδα έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απόφασή του.

«Δεν ήταν μια αυθόρμητη απόφαση. Ζύγισα όλα τα αγωνιστικά, προσωπικά και οικογενειακά δεδομένα, όμως δεν χρειάστηκα πολύ χρόνο για να αποφασίσω. Οι άνθρωποι της Ντιναμό μου έδειξαν ξεκάθαρα ότι η ομάδα με χρειάζεται και ότι υπολογίζουν σε μένα. Παράλληλα, στις συζητήσεις που είχα με τη διοίκηση του ΠΑΟΚ συμφωνήσαμε πως θα αποχωρήσω ως ελεύθερος», ανέφερε.

Elabet
ΕΤΙΚΕΤΕΣ:
Κοινοποίησε αυτό το άρθρο