Πριν από λίγα λεπτά ολοκληρώθηκε η γενική συνέλευση του ΑΣ ΠΑΟΚ που έγινε ο οικονομικός απολογισμός από τον πρόεδρο Θανάση Κατσαρή, αλλά και ο γενικότερος απολογισμός όλων των τμημάτων.
Φυσικά η όλη διαδικασία εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19 κράτησε πολύ λιγότερο, καθώς η υπεύθυνη του γραφείου τύπου του ΑΣ ΠΑΟΚ, Κωσταντίνα Μπεκιάρη έκανε ένα μίνι απολογισμό για την πορεία των τμημάτων την φετινή σεζόν, αλλά και το μέλλον.


