Ο Ράζβαν Λουτσέσκου, στην πρώτη του μεγάλη τοποθέτηση μετά το τέλος της συνεργασίας του με τον ΠΑΟΚ, περιγράφει όχι μόνο το συναίσθημα του «διαζυγίου», αλλά και το κλίμα που (όπως υποστηρίζει) είχε διαμορφωθεί πριν την αποχώρησή του.
Ο ίδιος μιλά για απογοήτευση και για μια κατάσταση που δεν εξελίχθηκε όπως θα περίμενε:«ένιωσα πως δεν μου συμπεριφέρονταν δίκαια και είπα δεν πάω πουθενά, σεβαστείτε το συμβόλαιό μου».
Παράλληλα, τονίζει ότι η δική του στάση ήταν ξεκάθαρη ως προς τη συνέχιση της συνεργασίας:«έχω ακόμα ένα χρόνο συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ… θέλω να ολοκληρώσω το συμβόλαιό μου».
Ωστόσο, όπως προκύπτει από τα λεγόμενά του, την ίδια περίοδο υπήρχαν διαφορετικές κατευθύνσεις και εξελίξεις που επηρέασαν το συνολικό κλίμα γύρω από την ομάδα και τον πάγκο.
Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με την εικόνα που παρουσιάζει ο ίδιος, ήταν μια συνθήκη όπου η συνέχιση της συνεργασίας δεν στηρίχθηκε με τον τρόπο που θα απαιτούσε μια πολυετής σχέση με έντονο αγωνιστικό αποτύπωμα.Το ζήτημα που αναδεικνύεται δεν αφορά μόνο την τελική απόφαση, αλλά κυρίως τη διαχείριση της πορείας προς αυτήν.


