Χθες (21/6) ξεκίνησε η σταδιακή επιστροφή των ποδοσφαιριστών του ΠΑΟΚ στη Θεσσαλονίκη, ενόψει της έναρξης της προετοιμασίας για τη νέα σεζόν.
Μετά την ολοκλήρωση των καλοκαιρινών τους διακοπών, αρκετοί παίκτες της ομάδας αφίχθηκαν στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», μεταξύ των οποίων ο Σουαλιό Μεϊτέ, ο Τζόντζο Κένι και ο Σόλα Σορετίρε, επιστρέφοντας στις υποχρεώσεις τους με τον Δικέφαλο.
Η πλειοψηφία του ρόστερ αναμενόταν να βρίσκεται στην πόλη μέσα στις επόμενες ώρες, καθώς σήμερα (22/6) είναι προγραμματισμένη η πρώτη προπόνηση της νέας αγωνιστικής περιόδου στη Νέα Μεσημβρία, σηματοδοτώντας και επίσημα την εκκίνηση της νέας χρονιάς για τον ΠΑΟΚ.


