Ο νέος προπονητής του ΠΑΟΚ, Αλέσιο Λίσι, έφτασε το απόγευμα της Κυριακής στη Θεσσαλονίκη και ξεκίνησε άμεσα τις επαφές με τους ανθρώπους της ομάδας ενόψει της νέας σεζόν. Στο αεροδρόμιο τον υποδέχθηκε ο αθλητικός διευθυντής Λέο Μάτος, ενώ στη συνέχεια μετέβησαν στο ξενοδοχείο Μακεδονία Παλάς, όπου συναντήθηκαν με τον Αντρέ Βιεϊρίνια για το πρώτο δείπνο εργασίας.
Κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν ζητήματα που αφορούν τον σχεδιασμό και την οργάνωση της ομάδας, καθώς η πρώτη επίσημη προπόνηση της νέας αγωνιστικής περιόδου είναι προγραμματισμένη για τη Δευτέρα. Ο Λίσι αναλαμβάνει άμεσα τα καθήκοντά του, με στόχο την προετοιμασία του ΠΑΟΚ για τη νέα χρονιά.


